Ben gündelik hayatta bile inanılmaz makyaj yapan birisiydim ama ne saçlarımı boyattım ne oje sürdüm, Kullandığımız makyaj malzemeleri gerçekten bebek için çok zararlı olabiliyor ben çok araştırdım çok okudum da hamileliğimde başında yves rocherdan ruj fondötenle maskara eye liner şampuan vs aldım sadece onları kullanıyorum en azından doğala yakın ve her gün de kullanmıyorum bence bakımlı olacağız diye göz göre göre bebeğimize zarar vermemeliyiz