Koi Serapmehmet_19 rica ederim canım iyi gelen şeyleri burada paylaşaım birbirmize yardımcı olalım kamu spotumu da vermişimdir 😂
Koi huseyinova kuzum valla benim de bilgim tecrübem yok ama buradaki yorumlara ve hissiyatıma göre erkek çünkü kese uzun ve erkek sağ tarafta ise erkek diyorlar hayırlısı olsun hakkında🙏🏻
Vildan-E CrnBlt teşekkür ederim yorumunuz için 😊Bir oğlum var bir tanede kızımız olsun istiyoruz sağlıklı sıhhatli inşallah🤲🏻🥰🌸
Koi Fatma3434 bakalım valla erkek kız tahminleri cok oldu ben de merakla bekliyorum sağlıklı olsun da 🙏🏻
Serapmehmet_19 Mercimeginannesi1_ yaa teşekkür ederim canım nasıl anlıyorsun yani neye göre yapıyorsun tahminini