Koi kesinlikle güzelim tam bi aile olucağımızdan hiç şüphe yok, gözyaşların hep mutluluktan aksın bebeğim🤲🏻🥺, çok güzel bi soru kuzum valla şuan karnımız çıkmadığı için kullanmamız için henüz erken diye düşünüyorum, bende kaçıncı haftada kullanmaya başlarım hiçbi fikrim yok gerçekten, ama şey diyolar, duştan çıktıktan sonra vücudunu nemlendir diye, karnımız kaşınmaya başlayınca yırtılmaya da başlıyor demektir o zaman kullanmaya başlarız bence😃