Bende 37 haftalık hamileyim ve dün test vermiştim bu sabah pozitif olduğunu öğrendim doktoru aradim ilaçlar için biz bişey diyemiyoruz gelen doktora söyleyin dedi ne yapacağımı şaşırdım yarın kontrolüm vardı haftaya tekrar test yaptırıp öyle gelirsin dedi doğum yaklaştı ağrılarım var bilmiyorum ne yapacağım ilk doğumum😭