Ben 18. Haftada covid oldum ve hiçbir şekilde ilaç vs kullanmadım. Bol bol vitamin aldım ve hergün düzenli meyve yedim, bol su içtim. Hiçbir şekilde iş yapmadım hep uzandım dinlendim. Ağır geçirdim ama çok şükür birşey olmadı. Siz de aynısını yapabilirsiniz.