Ulviyyamustafa EsinEmirEdiz yaa cok sevindim umarim iyi gecti dogumunuz, Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin saglikla ve huzurla❤
EsinEmirEdiz Ulviyyamustafa çok şükür iyi geçti canım evimize bile geldim biraz ağrılarım varama olcak okadar artık annnelik zor
Elzi2prensesannesi EsinEmirEdiz Ayyy maşallah Allah bağışlasın yavrunu sana da çok geçmiş olsun Allah sağlıkla büyütmeni nasip etsin size nasıl geçti doğumun normal mi yaptın
Elzi2prensesannesi EsinEmirEdiz Bnimde doğumum bu aralar sayılı günlerdeyim 16 gün kaldı bklm ne zmna gidiyoruz😊