Seherdmrkl Alparslaninannesi0 yaaa inşallah benim de öyle olur daha önce bir kaybım var. Benim de belirtilerim var ama dayanamadım yoksa da adetimi beklerim stres yapmam die ama negatif görünce de üzüldüm
Alparslaninannesi0 Seherdmrkl Hic ummadığın anda ciksin karşına sevinç gözyaşlarını olsun Rabbim kucağını doldursun isteyen dileyen herkese nasip etsin anneliği inşallah 💜
Alparslaninannesi0 Seherdmrkl senden de Allah razı olsun kuzum annelik cok güzel bisey acısıyla tatlısıyla suan kuzum yanımda yatagimda uyuyor zmaan hızlı geçiyor 19 aylik olduk bile
Melekk12 Cemre91 6 gün öncesinde çıkar diyorlar ben 8 gün kala yaptım ondan olabilir ya da dediğiniz gibi geç döllenme de olabilir ya da hamile değilim 😄