bastille bebeigin suyu cok fazlaydı doktor bukadar fazla su kabul etmiyoruz dedi sancımın olduğu çıktı. NOrmalde kontrole diye geldim acile yönlendirdi sancım çıktığı için nstye bagladılar sancılarım geçmedi serum verdiler ilaç verdiler ama durmadı son dakkalarda sıklaştı dayanamadım artık doktor geldi sancılarını hiçbirşekilde durduramıyoruz rahmin yırtılcak düzenli sancıların var doğuma almamız lazım dedi yani biranlık oldu