Hulyaaaa Beyza_07 gözün aydın cnm. bende oğlumu 33+3 dünyaya getirdim 3000 kg olarak. 10 gün yattı kuvozde solunum sıkıntısından dolayı. Seninki de bikac gune çıkar endişelenme 🥰
nevarneyokk Beyza_07 35 haftalık doğuran arkadaşım bebeğini alıp çıktı hemen sizide çok bekletmez bence minik 🥰 Allah analı babalı büyütmek nasip etsin 🤲🏻
Kelebekkk80 Beyza_07 canım inşallah tez zamanda kucağına alırsın yavrunu ❤ benimde erken doğum riskim var ciğer geliştirici iğne olmuş muydun
Emineyavuz_53 Beyza_07 2500 gram olunca gönderiyorlar canım akciğerlerde de problem yok ise . En fazla 2 hafta kalır donersiniz eve bence
Busra_y Beyza_07 En kısa zamanda Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🏻
Ervam2015 Beyza_07 Canim bende 35 haftaligim adet ağrısı gibi ara ara ince sızı şeklinde giriyo dün gittim doktora suyun azalmaya başlamış dedi dediğin gibi sertleşiyo karnım vuruşları artık çok sert acıtıyo
bastille canım öncelikle hayırlı olsun, sağlıkla doğmuş o haftalarda küveze almaları da normal bence. şey soracaktım, baştan beri erken doğum intimali var mıydı yoksa herşey normal giderken bi anda mı erken doğum oldu?
Beyza_07 bastille bebeigin suyu cok fazlaydı doktor bukadar fazla su kabul etmiyoruz dedi sancımın olduğu çıktı. NOrmalde kontrole diye geldim acile yönlendirdi sancım çıktığı için nstye bagladılar sancılarım geçmedi serum verdiler ilaç verdiler ama durmadı son dakkalarda sıklaştı dayanamadım artık doktor geldi sancılarını hiçbirşekilde durduramıyoruz rahmin yırtılcak düzenli sancıların var doğuma almamız lazım dedi yani biranlık oldu
Beyza_07 bastille bebeigin suyu cok fazlaydı doktor bukadar fazla su kabul etmiyoruz dedi sancımın olduğu çıktı. NOrmalde kontrole diye geldim acile yönlendirdi sancım çıktığı için nstye bagladılar sancılarım geçmedi serum verdiler ilaç verdiler ama durmadı son dakkalarda sıklaştı dayanamadım artık doktor geldi sancılarını hiçbirşekilde durduramıyoruz rahmin yırtılcak düzenli sancıların var doğuma almamız lazım dedi yani biranlık oldu