Nazoo_00 Betfer sola yatmak öneriliyor, bebege besin ve oksijen gitmesi açısından. Ben sila yatmaya çalışıyorum, rahatsiz olunca sağa dönüyorum
Mehtap23 Nazoo_00 farkında olsam bende yapmam ama istemsiz bi bakıyırum sırt üstüyüm. Normaldede ya yüzü üstü ya sırt üstü yatan biriyim sanırım oda etkiliyor gece uykuda dönüyorum🤔
ozgese-s Bende 21.haftadayım kızlar hep sırt üstü uyanıyorum ama bu haftalarda çok etkilemiyor diye izlemiştim inşallah öyledir ☺️