Nazoo_00 Gece farketmeden sirt üstü yatmışım, kac saat veya dakika yattigimi bilmiyorum. Benim gibi olan var mi hiç. Korktum 🙄
Syda01 Nazoo_00 ben de öyle olmuştum bi defa esim uyandirdi duzeltti 28+5 haftaligiz biz de karnım sertlesmisti
Goksugul Nazoo_00 korkacak bi şey yoook:) bununla ilgili doktorların videoları var youtube da aç izle.insanız tabi ki arada döneceğiz. Ben sağıma da soluma da düz de yatıyorum açıkcası dengeli bir şekilde. Tabi ki herkes böyle yapsın demiyorum ama olabilir bunlar korkmayın :) birazdan gidip sezaryen günü alacağım bu haftalara geldik çok şükür hiçbi şey olmuyor :)
Mehtap23 Nazoo_00 37+4 ben de yatıyorum sırt üstü gece bi bakıyırum sırt üstü olmuşum🤷♀️ Napabilirim alışkanlık heralde şimdiye kadar sorun olmadı çok şükür ama sola yatamıyorum hatta sola yatmak rahatlatır diyolar bende tam tersi daha rahatsız oluyorum 😀
balbocegim27 Nazoo_00 bu kadar kasma bende soluma yatıyorum ama sabaha kadar ayni pozisyonda kalmam imkansız çürüyor resmen sol tarafım haftam ileri olduğu için sırt üstü yaramıyorum ama haftam küçükken yattığım da oluyordu şuan bilinçli olarak sağıma dönüyorum
Goksugul Nazoo_00 Ki doktorum da bana sakın kendini sıkma 32. Hafta itibariyle sola yatılması önerilir demişti :) hafta olarakta küçüksünüz merak etmeyin
Bede Goksugul sezeryan guzel aslinda en azindan gününü biliyorsun ona gore hazirlaniyon. 😍Benim ne zaman gelecegi beli degil😃..
Bede Bende birkere oyle oldum birsey olmaz. Zaten bebek rahatsiz olunca tepinir ister istemez kendini duzeltirsin.
Bede Mehtap23 ben surekli soluma yatiyorum.hamilelik oncesinde de Ama sirt ustu yatmayi o kadar cok ozledim kiii 🙁 doya doya yatacagim gunleri, mide yanmasiz , krampsiz uykusuz gecelerimi ozledim
Nazoo_00 Mehtap23 bebege besin ve oksijen az gider yaziyo nette kotu hissettim ama farkında olsam yapar miydim
Mehtap23 Nazoo_00 farkında olsam bende yapmam ama istemsiz bi bakıyırum sırt üstüyüm. Normaldede ya yüzü üstü ya sırt üstü yatan biriyim sanırım oda etkiliyor gece uykuda dönüyorum🤔
matruska Şimdi uyandım ve sırt üstüydüm 29+3 üm ben de, sağıma ya da soluma yatamamıştım, demek ki sabaha karşı dönmüşüm diyorum. Dedikleri gibi bebek rahatsız olunca vuruyor tekmeyi uyandırıyor zaten
Sehnur Nazoo_00 39. Haftadayım hala arada bir sırt üstü dönüyorum çünkü belim çok ağrıyor bebek rahatsız olduğunda zaten seni de rahatsız ediyor tekme atarak seni döndürüyor korkma o yüzden 😊
Nurlann Nazoo_00 o kadar detaylı ve evhamlı düşünme derim. Ben de son zamanlarda hafta 1 2 mutlaka sirt üstü uyandigiim oluyor senin gibi oluyorum ama soluma dönüp ufak bi kontrol ediyorum bi sıkıntı yok çok şükür. Bende 36. Haftamdayim☺
Nazoo_00 Betfer sola yatmak öneriliyor, bebege besin ve oksijen gitmesi açısından. Ben sila yatmaya çalışıyorum, rahatsiz olunca sağa dönüyorum
M_kemal Nazoo_00. Tecrübem yok bu konuda daha erken dönemdeyim ben. İnşallah bişey olmamıştır merak etmeyin. Yastık kullanılıyor sanırım uykuda yanlışlıkla sırt üstü dönmemek için.
Bademcim Nazoo_00 sırt ağrısından sağ sol yatamıyorum arada sırt üstü yatıyorum valla hiçbir şey olmaz 💓
Seross10 Nazoo_00 bende 26.haftadayım nadir olarak dönüyorum zaten belli ediyor kendini sertleşiyor rahatsız olup sağıma ya da soluma dönüyorum tekrardan Allaha emanetler. Uykuda kontrol edemiyoruz ne yazıkki kendimizi