Seymaben ben sancıyla gitmedim canım harekette azalma var ve kasıklarımda batma vardı. İlk alttan muayene etti ilk doğumundan kalan bir açıklık var dedi nst bağladı nst çekilirken biraz sancım oldu kasıklarımda hissettim genel olarak kasılma tarzındaydı sonra bir saat yürü gel dedi tekrar bakalım dedi nst çekti bir daha alttan muayene etti %64 açıklık var yatıralım dedi ve yatırdılar zaten yatar yatmaz suni sancı bağladılar hızlansın doğum diye dedi doktor bir iki saat hafif şiddetli sancım oldu belden kasıklara doğru gelen karnım çok kasıldı sağa toplandı bebek sonra suyumu patlattılar zaten ondan sonra oldu büyük sancılarım bi yandan nst bi yandan serum kalkamıyorum kıvranıyorum sancın çok güzel dedi sonra birdaha geldi alttan baktılar baya kurcaladılar yani 😀 sancılar iyice arttı artık ben bağırmaya başladım yerimde duramıyordum ayağa kalkmak istersen kalk dedi ama kakan gelince hemen yatağa at kendini dedi ama sancı çok düzenli ve şiddetle gelmeye başlamıştı ve yerimde duramadım uzandım tekrar yatağa sancı geldikçe kıvrandım ya böyle adet ağrısı da değil bel ağrısı da değil sanki alt tarafım çıkacak ağlayacaktım o derece çok az kaldı sancın geldikçe yavaş ıkın dedi sonra odaya baya doktorlar doluştu yatak çatala dönüştü ben 5 6 ıkınmayla doğurdum Böyle bir rahatlama yok bebek çıkınca herşey bitiyor mükemmel bişey 😍 🙄hala inanmıyorum ama o anlar ömrümden ömür gitti nefessiz kaldım mosmor kesildim en son üç ıkınmada dedim gücüm yok ama Allah güç veriyor 🙏🙏