edauyanik https://resimyukle.io/r/XeGT9DiOWW 38.0 haftalığım şuan acildeyim anlayan bakabilir mi acaba
teletabi edauyanik sancınız çıkmış baya. Alttan bakması hemen bukadar sancı yapmaz ama. Şuan nasılsınız? Sancınız nerede birde? Belden kasıklaramı yayılıyor
edauyanik zehraosmanogluu nst den önce alttan muayene etti galiba onun etkisiyle sancım çıktı nst sırasında hissettim bu sancıları ama aşırı ağır değillerdi
zehraosmanogluu edauyanik sağ saglim kucağına alirsin inaallah canm zamanın gelmiş zaten darısı bizlere😊
edauyanik teletabi evet canım belimden kasıklarıma ama öyle dayanılmayacak gibi değil şuan yürüyorum tekrar nst bakacak açılman olabilir dedi baskı var kaşık bölgemde
Tugce-ylds edauyanik sağlıkla kucağına al İnşAllah canım benim bende 37+3 üm benimde inanılmaz bel ağrım var dünden beri acaba dedim benimki de mi doğum sancısı 😄
zehraosmanogluu edauyanik ay çok sevindim allahm sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah durumunuz nasıl şimdi iyimisiniz
Seymaben edauyanik eveet doğurduğunuza göre anlatın sancılar nasıl bi his nerden başlıyor nereye yayılıyor adet sancılarına benziyormu😅bu arada allah analı babalı büyütsün hayırlı uğurlu bi çocuk olsun inşallah🥰🙏
zehraosmanogluu Defnemom bilmiyorum ki ama açılma için alttan muayene şart onu biliyorum 😁bildiğim halde dün bende nat çekildim 2cm yazıyodu ümitlenmek istedim ama malesef
Defnemom zehraosmanogluu benim ikinci doğumum olacak ilkinde de bunda da alltan muayene olmadım ve ilkinde 5cm açılma ile gittim hastaneye doğum yaptım bunda 38 haftaligim nstde 2 cm yazıyordu acaba açılma mi diye merak ettim
zehraosmanogluu Defnemom Bende de 2 cm yazio ama bence başka bisey sormadım doktora ama 38 3 beklemedeyim ben 🥰 oğlum üşengeç ben üşengeç kim ayıracak bizi bakalım 😂
Flyderndkk Defnemom zehraosmanogluu 2 cm yazan kağıdın dakikada kaç cm çıktığı. Sizin açıklığınız değil :)
edauyanik Tugce-ylds 4 saat suni sancı aldım canım öyle biraz zordu son anlar çok acı çekmiştim ama şuan çok iyiyim dikişler biraz acıyor okadar