asyaderinn BaharAkarakurt-2010 ben almayı düşünüyorum eğer indirime denk gelirsem alırım ama çok da gerekli değil, zaten bebek kıyafetlerinde ağır lekeler olmaz ki azıcık deterjan koyup yıkadım ben.