BlueButterfly mucizebebek03 aminnn inşallah Allah razı olsun 12 de doğdu bebeğim çok şükür darısı sizlere olsun kolay doğumlar nasip etsin herkese
mucizebebek03 BlueButterfly Amin inşALLAH canım benim de 40 haftam doluyor ama tık yok😒yarın kontrolüm var bakalım ne olacak ☺rabbim bebişini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşALLAH canım 🤲🏻😘🦋💙
Dyggfrkn hanimhanimcik okudum Fatiha canım dua ettim Allah hepimizi kurtarsın yavrularımızı sağ salim kucağımıza alalım ağrısız acısız amin.
BlueButterfly mucizebebek03 aminnn inşallah çok güzel bir duygu isteyen herkese nasip olsun sizide sağ salim kurtarsın inşallah😇🥰🙏
BlueButterfly mucizebebek03 selam ben burdan happy kids e geçiş yaptım ama seni çok merak ettim ne yaptın doğum yaptın mı
mucizebebek03 BlueButterfly evet canım 40+5te kendi sancim ile normal doğurdum 20 günlük oğluşum🥰🥰bende happy kidse geçtim cnm ismin aynı mı orda da
BlueButterfly mucizebebek03 gamze0707 aynı değil gözün aydın çok sevindim saglicakla büyüsün sizin durumlar nasıl ben perisanim
mucizebebek03 BlueButterfly ne olsun canım uykusuz geceler ağlama krizleri bizde de aynı durumlar gaz damlası ve anne çayı kullanıyorum onun etkisi var biraz da olsa iyi geliyir