hanimhanimcik merhaba hanımlar 40+6 oldum birazdan yatışım yapılacak sancım hiç yok hala. bana dua edermisiniz bir ayetel kürsi beya bir fatiha okurmusunuz🥲 tüm hamişlere kolay doğumlar olsun ALLAH herkesin yardımcısı olsun
Dilekcnkn hanimhanimcik Fatiha şu an okuyamıyorum, bende dün doğum yaptım allah yar ve yardımcın olsun bir avazda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim.
BlueButterfly hanimhanimcik bende doğuruyorum banada dua edin çok sancim var Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Aylin_16 hanimhanimcik dualarımız seninle canım dilerim ki hiç anlamadan açılman hızlanır ve bi avaczda kurtulur yavruna sağlıkla kavuşursun ❤️ Dinleyebiliyorsan bu süreçte yasin aç dinle telefondan ben çok faydasını gördüm sancılarımı çekerken rahatlatmıştı 🌺
hanimhanimcik Dilekcnkn Allah razı olsun gözün aydın sanada🥰biraz korkuyorum ama korkunun evele faydası yok ahfjejfjskdk
Dilekcnkn hanimhanimcik Sağol canım darısı başına . Aynen öyle kaçış yok ama ucunda güzel bir şey var o yüzden değer 😊😊
Aylin_16 BlueButterfly Allah yar yardımcın olsun kendini yormamaya sabretmeye çalış nefesini bağırmaya konuşmaya harcama eğer yasin inşirah gibi sureleri dinleme şansın varsa aç dinle rahatlarsın canım bir avazda kurtulursun inşallah bacaklarını kendine çekerek bir pozisyon alıp durmanda da ayrıca fayda var yattığın yerde ayaklarını uzatmak yerine mümkün olduğunca diZlerini kendine çek bebeğin inişini kolaylaştırır
Deletedmom_35 BlueButterfly sizin için de Fatiha ve inşirah suresini okudum. Rabbim yardımcınız olsun inşallah
mucizebebek03 BlueButterfly merhaba canım şancın mı var doğum sancısı mı seni merak ettim ama bulamadım tesaduf denk geldik 😃☺rabbim tek avazda bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşALLAH canım 🤲🏻💙🦋❤
Sevgikaya1525 hanimhanimcik kuzum okurum tabi rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hiç korkma yanında telefon varsa meryem suresi ve inşirah aç bol bol dinle ben de doğumda öyle yaptım şükür doğumum kolay geçti epiduralsiz suni sancı ile doğurdum şimdi 29 günlük anneyim unutum bille❤️🥰inşllah. Güzel doğumun olur dualarım seninle 🥰
Deletedmom_35 hanimhanimcik inşirah ve Fatiha suresini okudum size ☺️☺️ Rabbim bir sancida kurtarsın inşallah
mucizebebek03 hanimhanimcik rabbim tek avazda bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşALLAH canım 🤲🏻💙🦋
BlueButterfly mucizebebek03 aminnn inşallah Allah razı olsun 12 de doğdu bebeğim çok şükür darısı sizlere olsun kolay doğumlar nasip etsin herkese
BlueButterfly mucizebebek03 selam ben burdan happy kids e geçiş yaptım ama seni çok merak ettim ne yaptın doğum yaptın mı