Muhtemelen bu kadar çok düşünüp kafanı yoruyo olman sende strese sebep oluyo ve aslında stres bu konuda çok büyük bi engel. Onu da aşmak senin elinde biraz içini ferah tut sadece nasibi ne zamansa o zaman gelicek diye düşün ve bu kadar çabaya girme çok şükür sağlığında bi sıkıntı yokmuş zaten kendiliğinden olur. Tedaviye başlaman seni daha çok strese sokmuş sanırım. Doktor değilim ama en az bir yıl sonra tedaviye başlanıldığını biliyorum biraz erken olmuş kendini yormuşsun. Tamamen başka şeylerle ilgilenmeye başladığında beklemediğin anda olduğunu görücekin :) Bende hamile kaldığımda 8 aylık evliydim bebek için daha erken olduğunu düşünüyodum eşim olsun artık dediği halde ben ona çaktırmadan yumurtlama günlerine ilişki denk getirmemeye çalışırdım erken daha derdim ona rağmen hiç beklemediğim halde oldu. Nasibi varmış ki geliyo. 26. Haftadayım senin için dua edicem inşallah en kısa zamanda olur ama sen daha fazla düşünme akışına bırak lütfen :)