Kvser Bekleyene 4 ay da çok gelir belki ama klomen için bile erken olmuş sanki. Normalde 1 sene dolmadan tedaviye pek başlanmıyor. Eğer bir sıkıntınız yoksa daha çok yeni deniyorsunuz, yaşınız genç, bence biraz akışına bırakın derim. Hakkınızda hayırlısı olsun.