miranbeyinmothersi Cerensultan 95 ile kaldım 89 düştüm şuan ise 90-91 arası gidip geliyorum. Ama ben obez biriydim tüp mideliyim sizden farklı olarak
Busrazkn37 İlk hamileliğimde 62 yle başlayıp 90 a yakın doğurmuştum. Şuan 2. Ye hamileyim daha yeni 61 kiloyum. Ama vücut eskisi gibi değil tabi 🤦🏻♀️
miranbeyinmothersi Düşük kiloda oluo yazanlar bana komik geldi ahahha burda şişman annelerle ilgili konuşuyoruz. 21 haftalığım bende buarada
sivlimglsh bebeklibirisi yoo aslında dikkat etmedim ilk 5 ay kilo almadım iki güne bir yarım saat filan yürüyüş yaptım. Yürüyüşü kesince bir ayda 6 kilo birden aldım 😬😬
offlineanne Cerensultan 76 ile hamile kaldım 90 oldum 31. Haftadayım daha iki ay var bakalım 100le kapatırım hamileliği 😁
Baharozdemir 94 ile hamile kaldım şu an 99 Kilo olmuşum 😏 26 hf daha. Kaç yüzde doğum olur kimbilir. Sürekli yatıyorum ama sadece wç ye gitmem yasak degil.
lina1233 Esraz merhaba kesinlikle amacım bu değildi. Kilomla gurur duymuyorum aksine çelimsiz olduğum için utanıyorum. Başlık kadının kilosu değil mi zaten. Obezler için mi açıldı yani. Çok saçma buldum yorumunuzu.
lina1233 Sermec27 merhaba doğum sonrası kiloyu vermek için bir çaba sarf ettiniz mi. Kendiliğinden mi düştü kilonuz. Şuan aldığım kiloyla bile mutlu değilim biraz daha almak istiyorum ama doğum sonrası veripte sarkması beni korkutmuyor değil 😤