Cerensultan ılk gebelıgımde 105le gebe kalıp 123le sezeryan doguma girdim hamılelıgımde ve de sezeryan sonrasında hıc bır sıkıntı yaşamadım çok şükür 2.bebegıme hamıleyım 109la kaldım suan 117kıloyum sımdılık bır sıkıntı yok ama ılerleyen zamanda ne olur bılmem😑 genel olarak kendımı bıldım bılelı hep kılolu bır ınsanım azmedip bir 20 30 kılı verıyorum hoppppp tekrar hamıleyım🤢 bu dogumda baglatıp artık zayıflamak sart oldu 🙄👻