Mybaby88 Merhaba Kızlar çarşamba sabah sezeryan olacağım tecrübeli annelerden tavsiyelerinizi bekliyorum çokta korkuyorum belden uyuşturmalı olacak neler yaşadınız çok ağrınız oldumu ve mutlaka yanına al dediğiniz şeyler varmı , birde sütünüz hemen geldimi ?
irem_altun74 Mybaby88 canim belden olması gayet güzel bişey ağrım çok olmadı uyusuklugum gecer gecmez ağrı kesici istedim bazılarının başı falan ağrıyormuş bende öyle bie durum olmadı onun için bol bol kahve içebilirsin benim bebisim yanima gelmediği için sütüm hemen gelmedi ama 2 gün sonra geldi bi sıkıntı da olmadı çok şükür 🥰 sende sağ salim kucağına alırsin insallah güzel haberlerini bekliyorum
Ilkayy Mybaby88 benimde çarşamba sezeryanım var sabah 8 de ama ben genel uycam belden uyuşturmayı görmeye dayanama panik atağım var amiliyataneye giderken bile bana sakinleştirici verecekler
Dilara8228 Mybaby88 3 defa oldum canım hic korkma sakın ol ki güzel geçsin 🎈 Depent kahve pijama ve dut veya kayisi hoşafı böyle biraz katı olsun yanında olsunlar
Mybaby88 irem_altun74 ameliyat sırasında çekiştirmeleri hissediyormuşuz sanırım çok rahatsız ediyormu ya birde ayağa kalkarken çok acıyormu, sonda takılırken de acıyormu merak ettim cevapladığı n için teşekkür ederim canımmmm ❤️❤️
Mybaby88 Denizyildizii kahve golf nescafe mi olacak canım ? İnşallah sağ sağlim kucağımıza alırız ❤️❤️❤️
Strong_mother01 Denizyildizii genelde kafeteryalar oluyor zaten hastanelerde kahve çeşitleri de çok Hastanelerde elektrikli aletler yasak diye biliyorum 3 5 bardak kahve için neden makine götürürler hiç anlamıyorum 🧐
irem_altun74 Mybaby88 hayır tabikide ameliyat sırasında hiç bir şeyi hissetmiyorsun ben tek eşini çıkartırken tansiyonum düşmüştü onu da orda söylediğin zaman hemen müdahele ediyolar ben ameliyata girmeden önce taktırdım sontayi ama söylersen uyusturduktan sonra da takabilirler ama inan bana hiç acısı yok kıl gibi bişey zaten kendini de kasmazsan hic bisey olmaz ayağa kalkma süreci de ben 6 saat sonra kalktım ilk kalktıgımda basım döner gibi oldu bide tansiyonum düştü ama zaten onların olması doğalmış sonra yavaş yavaş kendim bile yürümeye başlamıştım bide bebis küveze girince annelik iç güdüsü olarak çabuk toparlamıştım 🥰😔
Denizyildizii Mybaby88 ben üçü bir arada aldım birde türk kahvesi koydum. Sanırım kola da işe yariyormuş
Mybaby88 Ilkayy bende genel istiyordum normalde çok korkuyorum çünkü halada korkuyorum ya doktor belden yapalım dedi tamam demiş bulundum inşallah sorun yaşamam 😓
Burcu-112 Ilkayy tam benim istediğim gibi sonrası tecrübelerinizi paylaşır mısınız rica etsem şimdiden geçmiş olsun sağ Salim kavuşun yavrunuza inşallah 🤲
Mybaby88 Dilara8228 canım dut beyaz dut kurusumu olacak bazı insanlardan kara dut u kaynatıp suyunu içmem gerektiğini duymuştum :)
ZehraOz19 Benimde yarin yatışım olacak ama sezeryanmi normal dogummu bilemiyorum sağsalim alalim inşallah kucağımıza bende cok korkuyorum
irem_altun74 C-12 gerçekten acımıyor bende ilk defa taktirdim hayatımda yani çok korkuyordum kendimi sıkmadım hemşiremin de eli hafifti herhalde hiç acımadı anlamadim bile 🥰
Denizyildizii Mybaby88 genel olma cnm. Ben belden uyuşmadığım için mecburen genel oldum. Ama daha zor inan ki. tekrar belden istedim inşallah bu sefer uyuşurum😄
MelekMervertlek Denizyildizii aslında ilk gebeliginiz ise çok erken . kasılmalar gelene kadar genelde bekliyorlar 39. Haftada yapılıyor bebeğin gelişimi için q hafta uzun bir süre
C-12 irem_altun74 ayy içim rahatladı biraz teşekkür ederim, umarım benim de rahat olur sezaryen olucam yani hiçbirinden korkmuyorum şu sondadan korktuğum kadar 😅