Zeynep9120 nst de sancı cıkmadı ultrasonda hersey normal cktı başı biraz daha aşağı inmiş güzel dedi kilosuda 3.300 cktı dogabılır artık gelişimi gayet güzel dedi ama hanfendi biraz daha bekleticek belliki 😊