Ser_Bus_11 irem_altun74 valla canım benim de ilki çok güzel geçti bilemiyorum ikinci nasıl olur korkuyorum da
Gzdnrkrgl nslhnyldz canım insan tedirgin oluyo ama korkma emeksiz yemek acısız da doğum olmaz sen bebeğini koklamayi kucaklamaya düşün korkulcak birşey yok 😘
Gzdnrkrgl fatmagul2316 bas ağrısı çok ağır yaşadım bol bol.kafein içmem gerekti 4 gün sürdü canım kesik ağrısı sonrasında yaşamadım ama kanmam çok oldu benim kan rahimde birikmesin diye bastrdilar biraz o zamanlar hissettim kesiklerimi:)
Alone Deryakb öncelikle sütüm gelmeyecek diye düşünmemelisiniz ☺️ Beyninize kötü sinyal göndermeyin ne düşünürseniz o oluyor çünkü. Sütünüz de gelir bebiş de emer merak etmeyin
Bankacianne48 Gzdnrkrgl bn dun oldum canim zaten evet korkacak bisey yok ama uyuşukluk sonrasi biraz zor oldu. En acısı gaz sancısı
Kbrbisi21 Gzdnrkrgl bende cuma sezaryen doguma giricem asiri heyecanliyim neler yasiycam hic bilmiyorummm
Gzdnrkrgl Kbrbisi21 olumlu düşün illaki acın olucak allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🥰
Kbrbisi21 Gzdnrkrgl Pazartesiye kaldi protokolden dolayi ana doktorda guluyor bebegin kilosunun masallahivar beklerken az daha kilo alirsa tosuncuk dogucak prenses resmen dedi :)))