Merv066 mama vermiyorlar seni odaya aldıktan sonra verip emzir diyorlar sütun gelmez de ememezse öyle mama vermeni söylüyorlar uzun süre aç kalamaz şekeri düşer sarılık olur diye genel anestezi olmadıysan çok uzun süre beklemiyorsun yarım saat kadar ben o kadar kalmadım bile sanırım tam hatırlamıyorum ama odaya gittiğimde hala hissetmiyordum soğuk torbalar koyuyorlar orda size