Herkes o kadar farklı yazıyor ki her kadının doğumu gerçekten kendine özel. Bende ilk bebeğimi sıfır açılma ve sancı olmadığı için 41+1 de suni sancı ile normal doğum yapmıştım bana göre iyi geçmişti 2-3 saate doğumum olmustu. İnsallah sizlerimde cok kolay olur 😌