Berrycherry demirmommm evet o açıdan rahat ama psikolojik bakımdan da kendi odasında yatmasını daha sağlıklı buluyorum bem. Her annenin tercihi değişebilir tabi ki🥰 ben de onun odasına gitmeyi daha doğru buluyorum ama bakalım uygulamada nasıl olacak işler🙊