demirmommm aynen öyle, ben yakından görene kadar asla almam diyodum. Hatta geniş geniş yatsın diye montessori baktım hep. Sonra çilek mobilyaya girince büyüyebilen karyolaları gördüm, büyük halleri o kadar güzeldi ki o an kararım değişti🙈 hem bebek odasında beşik lazım dedim hem de 3 yaş gibi büyütür rahat rahat yatırırız dedim.
Kendi yanımıza da geçici olarak minik bişey aldık, dediğim gibi kısa süreli yanımızda kalacağı için bikaç ay idare edecek uygun fiyatlı ürünler bakabilirsiniz siz de eğer benim gibi düşünüyorsanız😊
Bazı anneler 3-4 yaşına kadar yanlarında istiyor, onlara daha geniş anne yanı beşik tarzı daha uyar.