DidemDzltaDinel canim bende 36+3 gunlugum 2550 gram geldi. Doktorum her sey yolunda dedi. Her bebek 3,5 4kilo dogcak diye bir sey yok dedi. 2500 gram ile 4000 gram aralignda dogan bebekler normal dogum kilolarinda sayilir dedi. Hem minyon bebekler daha cabuk buyuyor 😂 bende cok normal dogum istiyorum bugun doktorum bebisimiz iri olsaydi normal dogumda zor olurdu sen icini ferah tut dedi 😊 isterse 2600 kilo dogsun ben besler buyuturum yavrumu 😍. Sende icini rahat tut. Artik doktoruma haftada bir gidicem doktorum rahim agzin kapali nerden baksan dogumuna 3haftan var her hafta 100 200 gram aralignda kilo alsa 3kilo ustu bile dogabilir dedi 😊