Damlamuratalparslan Meliiil23 beni de agrilar çok yordu evde duramadigim zamanlar oldu en son gittim dedim alın tamam sezeryan alın .kontrol etti2 cm açılmam olmuş hadi hayırlısı dedi .suni sancı verdiler iki buçuk saatte doğurdum .hemencecik kavuşursun bebeginle inşallah ❤️
Meliiil23 Damlamuratalparslan inşallah benimde öyle olur şöyle aşırı sancı çekmeden dogurururm. Suni sancı dan çok gözüm korktu hep sağdan soldan herkes şunu çok kötü şöyle böyle diyince bilinçaltıma yerleşmiş o yüzden biraz korkuyorum
tirtilinannesii Meliiil23 doğum esnasında aç tok farkediyor mu yaa bende sabah gideceğim yatışım yapılacak sancım yok ama normali deniycez büyük ihtimalle suni verilecek gibi görünüyor açılma olmazsa sezeryana alıcam dedi 40+4 olduk çünkü
Ayssunn Meliiil23 inşallah 🙏 bende 1.5 santim açıklık ve rahimde yumuşama vardı 37 haftalıkken ama sıfır sancı çıkıyor nst de 😏
Damlamuratalparslan Meliiil23 ah şu insanlar . Dogurmamis birine öyle şeyler denir mi hiç .tamam elbet doğum kolay değil ama zor da değil biz kadınlar erkeklerden daha güçlüyüz inan bana.dogurdun mu insallau kucagindadir bebeğin 🙂
Beyzaltnbs Meliiil23 benimde 37+2 bugün suyum azalmış sancı var nst de ama açılma yok bebeğin suyu az olduğu için ya suni vericek ya da sezeryan bebek de baya geride istersen suniyle açılma deneyelim diyor doktor tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
Meliiil23 tirtilinannesii hayır gerçekleşmedi sürekli yürüyüş yaptırıyorlar sabah doktorum gelecekmiş o gelene kadar bekleyelim duruma göre sezeryana alalım dediler
Meliiil23 Beyzaltnbs tabikide bende bekliyorum şuanda sürekli nstye bagliyorlar nasıl olacak merak ediyorum gerçekten Allah dizede yardım etsin inşallah sağ salim alırız kucaklarimiza
Emine_ozgur Doğumoldu merak ediyorum. Benimde senin gibi oluck panik yaptım biran doktorum öyle diyince. Allah yardımcın olsn umarım sağlıkla kucagına almak nasıp etsn canım
Meliiil23 Emine_ozgur banada ilk dediğinde bı panik oldum heyecan bir yandan korku bir yandan oturdum ağladım önce ağlayınca rahatladım 🤭
Arzuu123 Doğum oldumu acaba bende 40 oldum bekliyorum kendisi baslamazsa suni ile baslaticak merak ediyorum insllah sağlıkla kolay bir şekilde almışsınızdır kucağınıza 😊