Meliiil23 Kızlar yatisim yapılıyor, suni sancı verilecek ilk başta normal dogurtmaya çalışacağım olmazsa sezeryana alacağım dedi doktorum 39 hafta olduk insallah ismim Melike lütfen dua edin inşallah kazasız belasız kurtuluruz hepimiz ♥️
Ayssunn Meliiil23 şu güne bende gelebilsem keşke doğurabilsem 💕 Allah sağ Salim kavuştursun bir avazda kurtarsın inşallah darısı başımıza 🥰 bende 38+6 oluyorum bu gece suyunuz falan mı geldi de hastaneye yatışınız verildi 😌
Meliiil23 aliefeatahan inşallah hepimiz sagsalim kucağımıza alırız gerçekten çok başka bı duygu rabbim isteyen herkeslerede nasip eetsin 🙏
Meliiil23 Ayssunn seninde az kalmış artık hazırlıkli ol sende 🥰 yok canım düzenli sancılarım var benim o yüzden yatisim verildi ama acilmam yok valla rabbim ne hayırlısıyla o şekilde dogurmayi nasip etsin hepimize
Meliiil23 Burcunuz özel hastane canimm normalde benim doktorumda bekleyecekti 40 ı ama benim sürekli düzenli sancılarım oluyor riske atmayalım artık dedi
Meliiil23 Tulaytemurxx sancım var acilmam yok suni verip açılmayı destekleyelim dediler az önce alttan muayene ettiler çok darmis heralde zor olur normal doğum dediler valla ne yapcaklar nasıl olacak iyice kafam karıştı
Hifaefraimm Meliiil23 rabbim yar ve yardımcın olsun bacım bir mefeste inşallah burdaki büyün bayanlarımızada
Ayssunn Meliiil23 inşallah 🙏 bende 1.5 santim açıklık ve rahimde yumuşama vardı 37 haftalıkken ama sıfır sancı çıkıyor nst de 😏
61Elif Meliiil23 bende bugün 40+0 oldum ama hiç açılmam yok sancımda yok doktor 41 e kadar beklicez dedi inşallah sancım olurda doğururum hayırlısıyla çok yoruyo artık ağırlaştım iyice🙆♀️😟
Meliiil23 61Elif benide ağrılar çok yordu ağrıdan evde duramadigim zamanlar oldu bugün en son geldim artık dayanamiyorum dedim yatarken kalkarken otururken sürekli kasılmalarım oluyor. İnşallah sende tez zamanda sağlıklı bir şekilde alırsın bebeğini kucağına 🥰
Damlamuratalparslan Meliiil23 beni de agrilar çok yordu evde duramadigim zamanlar oldu en son gittim dedim alın tamam sezeryan alın .kontrol etti2 cm açılmam olmuş hadi hayırlısı dedi .suni sancı verdiler iki buçuk saatte doğurdum .hemencecik kavuşursun bebeginle inşallah ❤️
tirtilinannesii Meliiil23 doğum esnasında aç tok farkediyor mu yaa bende sabah gideceğim yatışım yapılacak sancım yok ama normali deniycez büyük ihtimalle suni verilecek gibi görünüyor açılma olmazsa sezeryana alıcam dedi 40+4 olduk çünkü