H_myra1 Mervesude01 allah hepimize şifa versin bebeleri sag saglim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah ❣️ ilacın yazdıgımı kagıdı bulabilirsem sizede atarım ama sanki kod olarak yazmıştı
gizemka Lulikli merhaba kaç saat arayla kullanıyorsunuz iki ilacı? Ben 8 saat arayla aldım ama yeterli mi bilemedim.
Lulikli gizemka merhaba şuan 2 ilaç kullanmıyorum henüz doktor randevuma gitmediğim için günde 1 tane kullanıyorum. Hamilelikten önce 12 saat arayla kullanıyordum yanlış hatırlamıyorsam
Nilh20 Almıyorum 🤭 çünkü çok fena oluyorum. Ama tavsiyem aç karnına içilmesi gerektigi için sabah 6da kalkıp bir tane içiyordum iki saat sonra kahvaltı yapıyordum. Bide gece yatarken alıyordum.
Fagamze Mustafayigitinanesii bende mide bulantısı dan kullanamadım sonra baya bir düşmüş kan değerlerim son çare iki hafta aralıktan kan serumu almak oldu kullanmadım cefasını çekiyorum doğuma da az kaldı üstelik
Mustafayigitinanesii Fagamze canım ben hematoloji bölümüne gittim orası bi kan birde folik asit ilacı yazdı şuan iki gündür kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım üstelik kadın doğum doktorum doğum ANINDA 2 ünite de kan verecek bana. Sende bi hematoloji bölümüne git istersen.
Sogancik Mervesude01 ferplex fol kullanıyor ben. Değerim 12 lerdeydi. Geçen haftaki tahlilde 13 lerde çıktı canım.
Mom726272 Mervesude01 kendimi bildim bileli kansızlık var ya gyna feron kullanıyodum akşam aç karna içiyordum sabah içtiğimde gün boyu bulantı yapmıştı ya bide kabızlık yapıyo bu ilaç
Mervesude01 Mom726272 evet yapıyor canım ya teşekkür ederim çok kötü mide ağrısı da yaptı bende kusma da yaptı
Balliko Mustafayigitinanesii canım doktorundan kendın mı ıstedin o mu talep etti bebdede kansızlık var ilk doğumda kan 10 falan. Di doğum sonrası 8 e indi
Fagamze Mustafayigitinanesii ilk dogumumda iki ünite kan aldım ikincide kan serumu verdi doktor teşekkür ederim ☺️
gizemka Lulikli cevabınız için teşekkür ederim 😊 normali o ama ben bugün biraz az arayla içmiş oldum bir günden bir şey olmaz herhalde napalım. sağ olun tekrar 🙏🏻
Busra2013 Mervesude01 yazdıkların fullll bende oldu hala oluo mslesef bendrfr ılsc yan etkı yaptı kustum vs doktor kullanma dedı 2 hap tek yedım bıraktım serum vuruyorum artık kan serumu