Bebeksum inşallah kolay bi doğum olur canım evet 2 kişi kalınmasına izin veriliyor hatta 3 bile izin veriliyor çaktırmazsanız yani çok ses yapmazsanız 🙊😂 ameliyattan 4 gün önce geldiğimde kg su 2.750 idi dedim heralde o güne 3 olmuştur diye çünkü doğumun olduğu gün duygu hanım telaştan bakmadı kilosuna acil sezeryandı. Doğum kağıdında 2.600 gr doğmuştu. Hastaneden 2.490 gr çıktık şimdide 2.540 gr