Dlkglkm Çıktım canımmm 💃🏻 5 kasım 09.30 aldık günümüzü 🙏🏻 Odaları gezdim çok güzel uzun bi koltuk var yatağın var banyo lavabo tertemiz banyo havlusu yok sezeryan olup banyo yapanlar var havlu getirebilirsiniz dedi.Şampuan duş jeli gördüm banyoda otellerdeki gibi 😂30 ekim de kontrole gidicem tekrar hemde anestezi işlemleri yapılacak 11 e kadar gelin dedi anestezi için aç olmaya gerek yokmuş anestezi için kan yatış işlemleri ve covid testi yapılacakmış hepsi dahilmiş 500 TL ön ödeme alıyoruz dedi.Sezeryan günüde 8 saat önceden yeme içmeyi kesin dedi 🙈 bu bizim ameliyat paralarına da işitme testi hepatit b topuk kanı annenin tetkikleri vs hepsi dahilmiş bide lohusa şerbeti 😂😂😂😂