Likapaa sumlifee 37 hafta erken doğum değil ki 37 den sonra artık bebek bekleniyor zaten . Ben öyle biliyorum 🤷🏻♀️
Likapaa Alperenin_Annesi ben nişan gelince de doktora gitmek gerek diye düşünüyordum su gelmediği sürece sıkıntı olmuyormuymuş🙄 hayırlısı olsun inşallah hayırlı zamanda gelsin minnoş 🥰
Alperenin_Annesi Likapaa ya tabii isteyen gider şimdi bilemiyorum herkesi ama nişan aynı anda doğumu gerçekleştirmeyr.. üçüncü gebeliğim benim de . Sancılar çok eşlik ediyorsa gidilir tabii. Beni hastaneye götürecek birşey yaşamadım daha,belki sabaha 😅
Nesli_han123 Elaiht Ben dün 39+1 de Doğum yaptım. Belim agridi karnım sertleşti sonra Nisan geldi çok şükür doğdu bebis
Elaiht Nesli_han123 ne güzel bugün iyisin demek ki allahım bize de normal Doğum nasip eder inşallah 🙏🏻
mlksh25 Bende 38+5 oldum, bugün çatı muayenesine gittim, 2 cm açılma var dedi doktor, 1 2 güne gelir dedi bebiş bakalım artik