Likapaa Biz şuan 37+3 deyiz. Açılma yada sancı yok. Bu haftalarda olup açılması ya da sancısı olan var mı ? Ne zaman oluyor bu açılma ya da sancı ?
Juulide Likapaa vallahi bende 35 haftaya girdim ¾ gündür aşa bi baskı ve ara ara adet sancısı gibi var
Nesli_han123 Likapaa bende 39. Haftadayım daha öncesinden hic agrim sancım olmadı bugün biraz belim agriyor karnım sertleşiyor umarım bugün sancım gelir bebesime kavuşurum. 37. Hafta daha çok erken herhangi bi problem yoksa zamanını bekliyor sizin bebiste 🤗
Alperenin_Annesi Likapaa canım 36+4 üm. dün 2 cm açılmam vardı.bugun de minik iki damla camurumsu leke geldi (nişan) şuan belim adet olacak gibi ağrıyor.. nolur bilmiyorum artık 😐
Brcadn Nesli_han123 ben de 39+2 yım bel ağrım ve kabizmisim gİbi ıkınma isteği geliyor dört kez WC çıktım ishalim inşallah bugün gelirler😩
Nesli_han123 Brcadn benim Nisan’ım geldi 1 saat önce hemen hastaneye geldim açılmam varmış yatış verdiler ama hic sancım yok. Onu bekliyorum.
Kelebekkannesi Likapaa hayır canım yapmadım daha 😂 38+0 oldum yrın muayenem var bakalım açılma ne durumda haber verırım . 🥰
Likapaa Kelebekkannesi ay hadi hayırlısı tamam canım🥰benimde cuma günü 38+0 oluyorum ve kontrole gidiyorum bakalım bende açılma olmuş mu 😄
Alperenin_Annesi Likapaa kendi Dr Perşembeye kadar yok..nişan geldikten sonra bir hafta sonrasına kadar doğum gerçekleşebiliyor.. Su gelmediği sürece sıkıntı görmüyorum.. bekliyorum . Bir haftayı görmem gibi hissediyorum 🙄
Likapaa Alperenin_Annesi ben nişan gelince de doktora gitmek gerek diye düşünüyordum su gelmediği sürece sıkıntı olmuyormuymuş🙄 hayırlısı olsun inşallah hayırlı zamanda gelsin minnoş 🥰
sumlifee Likapaa 34.haftadan beri sancılarım görünüyor 36+3 te sancım arttı yatışım yapıldı sancı azaltıldı 37+1 deyim bugün yine sancım çıktı ama açıklığım yok doktor eve gönderdi erken doğum olabilir
Likapaa sumlifee 37 hafta erken doğum değil ki 37 den sonra artık bebek bekleniyor zaten . Ben öyle biliyorum 🤷🏻♀️