sivlimglsh Yasemin_in68 ben şöyle okudum ve bebek hemşirelerinden duydum. 40 çıkana kadar mutlaka iki saate bir ama sonra ki aylar çocuğa bırak gece ağladığında emzir ister yarım saate kalksın ister ⅘ saate kilosu yerindeyse tabi kilo alımı varsa yani süt çocuğa yetiyorsa. Yanlışsa tecrübeli anneler düzeltsin 🙏
Yasemin_in68 Esraali seninki kaç aylık canım ? Yarım saatte çok az değil mi yaa 😅 Kusura bakma yeni gördüm de mesajını o yüzden geç cevap verebildi m
sivlimglsh Emziren anneler merak ediyorum da çocuğu emzirirken içinizden süt geldiğini hissediyor musunuz? Yani hani adet olunca içimizden bişi aktığını hissediyoruz acaba sürede öyle mi oluyor