Yasemin_in68 hayır sen doktorların dediğine bakma 3 saat çok fazla bebeğin uzun emerse tmm 3 saat ideal.ama benm oğlum 45 dk emmesine rağmen 2 saati bulmuyordu.sen ne kadar uzatırsan emzirme süresini o kadar sütünün kalitesi düşer.doktorlara uyma bu konuda.arkadasım doktorun dediğini yaptı 3 -4 saatte bir emziriyordu sütü gitti.ama benm çocuk doktorum ne zaman isterse o zaman emzir diyırdu ve dediğini yaptum 2 yıl emzirdim.bazı ieylerde doktorların dediğini uapmayın