Beyzumem Selam kızlar Çarşamba 40 diyoruz bizde hiç hareket yok siz neler yapıyorsunuz doğumu nasıl başlatabiliriz hadi hem sohbet edip hemde birbirimize tavsiye verelimm gelin doğuramayanlar olarak toplanalımmm 😇🐣🦢🤰
Beyzumem Leylaakcay bende çok istiyorum yaa hem psikolojik olarak hemde öpüp koklamak sevmek istiyorum
Gamzeeylul24 Ay bende 39+4 teyım hala tık yok gelmicek gibi hissediyorum artık cok sıkıldım bu konuda 40 dan sonra eğer sancı ve açılma olmazsa 1 hafta daha beklıcekmısız sancı gelmesini normal doğum seçtiğime pişman olucam nerdeyse o derece 😀🤦♀️
Defne0 Gamzeeylul24 al benden de o kadar şimdiden pişman oldum bile keşke sezeryan olsaydım 2 hafta önce kucağıma alırdım diyorum
EsraBu Beyzumem biz 37 olduk ben şimdiden sabırsızlanıyorum herkes ne zaman doğcak diye sorup duruyo sürekli sinir oluyorum siz nasıl o kadar sabrettiniz 😂
Beyzumem EsraBu Valla bende çok sabırsızdım ama civcivim gelmek istemedi bı türlü hala bekliyorum ama yine gelmek istemiyor bana da herkes soruyor ama biz doğup birbirimizden ayrılmak istemiyoruz galiba 😂🤷♀️
Beyzumem EsraBu Yürüyüş yapıyorum merdiven inip cikiyorum hurma yiyorum ama malesef gelen giden yok 🤷♀️
Beyzumem EsraBu Hiç cesaret edemedim açıkçası ona da bazıları acıyor falan diyor birde kendim yapayacağım için eşimi de her zaman bulmak biraz zor açıkçası