Melos1 canım orada dalak da varmış. Bazı gebeliklerde dalak büyümesi oluyormus. Benim de sol göğsümun altı sola doğru yatınca çok agrirdi. Ama oturunca ya da sağa dönünce gecerdi. Neden olduğunu bilmiyorum. Belki de bebek dalaga ya da kemiğe baskı yapıyordu. Senin de öyle bir şey mi acab🤷