Helpmee Berrinkarabudak bende talcid hiç duymadım sorayım o diğer şurubuda doktoruma zaten sen kullanıyorsan sanada doktorun verdi değilmi
Helpmee Didemmmmm ya sorayım bir aslında korkuyorum ilaç kullanmaya delta atlattım ben antibiyotik fln cok aldım ama baktım artık yediğim yattığım yerler tat alamıyorum almak zorunda olduğumu hissediyorum
Helpmee Berrinkarabudak ayy ne güzel oldu sağlıkcıya denk gelmem 🙏🏻 Canım ben cok ilaç kullandım delta kovit geçirdim daha karantinam 3 gün önce bitti ama 17 gündür ishalim geçmedi 2 gündür tansiyon düşüklüğü ölüyorum serum aldım hep ne yapcam bilemiyorum 🤦🏻♀️
Berrinkarabudak Helpmee ishal devamsa bol su çok önemli pirinç lapasi patates haşlama yemeni tavsiye ederim. Tansiyon içinde hergun Bi tane sade soda bana çok iyi geliyo. Doktorumda önermişti.
Feyzabeyoglu Rennie şurup içiyorum ben. Geceleri uyumadan önce muhakkak sıcak süt içiyorum geceleri hiç olmuyor da Bugün sabahtan beri midemde yanma var şurup içtim bi nebze iyi geldi ama yine başladı. Ne yapsam bilmiyorum bugün daha beter oldu
Helpmee Feyzabeyoglu malesef öyle oluyor ya bir muz yiyeyim dedim zehir zıkkım oldu resmen Aslında 29 hafta bana mide yanması için erken gibi geliyor sen kaç haftalıksın
Oznurakts Helpmee Ben gebeliğimin başından beri içiyorum reflü insanın midesini, boğazını mahvediyor. Asitli içecek, turunc meyveler, turşu, hamur işi hiç iyi gelmiyor mideme. Allah şifa versin mümkünse yürüyüş yapın dışarıda iyi gelir
Helpmee Oznurakts canım daha yeni korona atlattım inan kolumu kaldıracak halim yok yürüyüşe hiç çıkamam heralde Ama aynı tarif ettiğiniz gibi yaşıyorum valla
Burcuozerdem Helpmee gavisconun hic bir zararı yok kullanabilirsin bende funde 4 kaşık iciyordum faydasi oluyordu