Sblut23 2 gebeliğim oldu birincisi düşükle sonuçlandı onda kan uyuşmazlığımı bilmiyordum. Kürtaj sonrası ilk uyuşmazlık iğnesi yapılmıştı. Şuan 33+1 günlük hamileyim, hamileliğin ilk 6 haftasında lekelenme tarzında kanamam oldu daha sonra tekrar iğne yapıldı. Ve 28. Haftada doktorumuz indireks coombs testi yapıldı sonuç doktorun istediği gibi negatif çıkmıştı ancak yine doktorum iğnemi yaptı yani yapılması gereken bir test bu test sonucu pozitif olduğu durumlar bildiğim kadarı ile riskli yani doktorunuza güvenin ve testi yaptırın. Doğum sonrası zaten bebeğin belirlenen kan grubuna göre tekrar bu iğne yapılacaktır.