Eisrdn Başta bio oil kullandım ama çok kıllanma yaptı. Sonra sebamedin çatlak kremini kullandım 32. Haftaya geldim hâlâ çatlağım yok
Maviss35 Rumeysilam bencede lierac bende kullaniyorum oluşan çatlaklarıda azaltiyor kesinlikle almalısın 😊
GamzeIkay Rumeysilam ben 7 aydır hiç bir şey sürmedim bayada catlagim var ama niyeyse takmıyorum hoşuma gidiyor 😅kızımın hatırası bana 😂