Rumeysilam hayathayal EsenPelin 57 ile hamile kaldım şimdi 59 u gördüm hatta çok yesem 60 oluyorum. Henüz 13. Haftada üç kilo almış olmak üzüyor😪 Henüz yoğun bir çatlak yok ancak çok hafif başladı bende önlemimi erken almak istediğim için sordum☺️☺️
EsenPelin Rumeysilam 55le kaldım 58 59 oluyorum 14 haftalığım senınle aynıyız ☺️ Bence kötü degıl ya moralını bozma
Rumeysilam bademgozlu Çok güzel inşallah bizde öyle oluruz. Ancak vazelin tüylenme yapar diye duymuştum 🤭
Rumeysaylz Bende mustela kullanıyorum şuana kadar memnunum canım 24+4 haftalığım Bi çatlak falan olmadı daha kremi de çok düzenli kullanamadım ilk zamanlar ama şuan dikkat etmeye çalışıyorum yine doktorum tavsiye etmişti kremi bu arada
Rumeysilam Fulyag hepsini karıştırıp mı kullandınız acaba☺️? Bide bu sebamed bildiğimiz güneş kremi olanmı 😯?
Fulyag Rumeysilam hayır hepsini ayrı ayrı kullandım bir gün birini başka gün diğerini seba medin kendi çatlak kremi var onu kullandım
Rumeysilam Blackrose Doğrudur benim cildim çok müsait sanırım iki üç kiloda bile helede göğsümde baya oluştu😞
Rumeysilam goncacan İki üç kilo aldım ancak başladı hafiften nedense 🤭 önceden mi vardı diyorum kendime ama olmadığına eminim😪
mucizemizibekliyoruzz Rumeysilam ben mustela kullanıyorum memnunum 23. Haftamıza gireceğiz çatlak yok. Ama kilomu aldınız anlamadım 13. Haftamda vücudum aynıydı benim neden çatlıyorsunuz ki çok erken
Rumeysilam mucizemizibekliyoruzz Vücut yapısı sanırım, henüz iki üç kilo almama rağmen hafiften çatladı özellikle göğüs bölgesi
Rumeysilam hayathayal aynen benimde üç kiloda oldu bu iş🤭 demekki ciltlerimiz müsait daha önce kilo almamıştım
blackberry118 Rumeysilam mustela nin hamileler icin catlak kremini kullaniyorum. 24. Haftadayim suan hic catlagm yok memnunum.