Yenidoğan muayeneleri yapılıyor ve zaten hemen kirleniyorlar. Alt üst vermeniz daha iyi olur, şapka ve patik yeterli. Odaya gelince dilediğiniz gibi değiştirirsiniz. Biz mesela göbek klipsi kapanmadığı için kan kaybı yaşadık bütün takımı ilk emzirmede yastıklara geceliğime kadar batmıştık kanama yüzünden. Başka başka parçalar giydirmek durumunda kalmıştım ve hastanede foto için mecburen yeni bi takım alıp yıkanmadan ütülenmeden giydirmek durumunda kalmıştım 🤗 7 sene önce tabii, şimdi nasipse çantaya en basitinden 3-5 parça, 3-5 de yedek koyarak çıkacağım yola 6 ay sonra 🤗