Nemusto özel hastane , ilk odaya gelirken bebek için kendi kıyafetini veriyor diye biliyorum.. Memorial Kayseri hastanesinde bebek memorial yazılı kıyafetle geldi odaya, sonra değiştirildi, kirleniyo zaten hemencik .. ben doğurmadin da yengeme öyle olmuştu 5 sene önce 😁 şimdi de öyledir özel hastaneler bebeklere eğer takım falan vermezseniz kendi yenidoğan kıyafetini giydiriyo