Tgbkrm-21 benimde nisanın geldi ama 1 cm açılma vardı yatış flan yapmadi bana soylemedide normal doğum için beklenecegini okadar sonra zaten 3 gün sonra suyum geldi 35+4 doğurdum ben normal yani sancak olmayıp yatırması Nisan gelemsi çok onemli değil dedi ama bilemiyorum