MercimekveAnnesi16 bizimkide dün gece yaptı biraz çok şükür bugün sağlık ocağına gittik hemşiremiz baktı karnı çok sert değil fitil yada lavmana gerek yok yaptiysa devamı gelir dedi yediklerine dikkat et senden gaz ve kabızlik geçiyordur dedi ben gerçekten dikkat etmiyorum yediklerime benden geçmiş olabilir ama sma mamada çok gaz yaptı tekrardan hipp aldık