EsengulC MercimekveAnnesi16 organik sarı kantaron yağı sürün kakasını yaptığı yere hemencik yapıyolar
Sulee_ MercimekveAnnesi16 Biraz sulu mu yapmak gerekiyor bunu nasıl hazirliyorsunuz daha smayi açmadım ben hipp kullanırken bir ölçek toz 30ml kaynamış ilimis su koyuyordum buda aynı mı acaba
MercimekveAnnesi16 Sulee_ canım ben kabız olduğundan beri ölçeği tam doldurmuyorum yine 30 ml hazırlıyorum ama mamanın tadı pek olmayacak şekilde daha sulu
MercimekveAnnesi16 Sulee_ birde humananın kimyonlu rezene çayını aldım gaz sancısını vs gideriyormuş ama şuan bebeğime veremiyorum ondan 2 haftanın üstündeki bebeklere veriliyormuş azar azar kendim içtim demin sütümden alsın diye
EsengulC MercimekveAnnesi16 doğal bi yağ o ben kendim bile kullandımz amanında bi zararını görmedim araştırıp aldım zaten zeytinyağı ve sarı kantaron çiçeği içeriyor düsgün bi yerden alırsanız bişey olmaz inşallah
Sulee_ MercimekveAnnesi16 He anladım 30 ml bitiriyormu sizin bebek benimkisi bazen bitiremeden doyuyor bazen doymuyor üstüne bide emziriyorum
Papatya-Kokusu MercimekveAnnesi16 ölçüleri bozmadan vermelisin mamayı azaltıp suyu arttırmakta sakıncalı mamadan şüpheleniyorsanız değiştirip ama sulu yada daha katı vermeyin mamayı ölçüleri var çünkü
Sulee_ MercimekveAnnesi16 Hayir yapmadı hala sizinki yaptı mı dünden beri karnına masaj yapıyorum zeytinyağı sürüyorum poposuna gaz çıkarıyor ama kaka yapmadı
Sulee_ MercimekveAnnesi16 18 günlük bebeğim 30ml veriyorum sadece gece bir kez veriyorum oda gece sütüm pek olmuyor doymuyor mamadan olduğunu zannetmiyorum ya
MercimekveAnnesi16 Sulee_ sütünün geldiğine emin misin canım ben bugün öğrendim benim sütüm gelmiyormuş bebekte doymuyormuş bende 30 ml verip emziriyordum ama meğer sütüm yokmuş bebeğin meme de ne kadar duruyor
Sulee_ MercimekveAnnesi16 Sutum geliyor evet hem süt damlasıda kullanıyorum o arttırıyor gündüzleri hep emziriyorum hiç mama vermiyorum en az 15 dakika kalıyor memede ama gece emdiginde doymuyor Ozaman bir kerelik 30ml mama yapıp veriyorum hemen uyuyor
Sulee_ MercimekveAnnesi16 Birde çocuk doktorumuz çişini yapıyorsa doyuyor beslenmesinde sorun yok dedi her bezi cisli oluyor doyuyor demekki ama kakasını yapmadı
MercimekveAnnesi16 Sulee_ tamam canım çok şükür gelsin zaten 🙏🏻 Mamayı biraz arttır bakalım belki sıçar gazı çıkıyordu dimi
2anneoluyorum MercimekveAnnesi16 1 çay kaşığı zeytin yağı ver bide popisine de sür biraz kulak çöpü ile