Dilekcnkn yalibebekveannesi Hareketlerini takip et , birde sancın var mı ona bak duruma göre git ama benim bildiğim nişan pembe veya kahverengi akıntı şeklinde oluyor
Aygum yalibebekveannesi o bendede iki gün önce oldu. Araşdırdım internetden hormon artış nedeniyle geldiyi yazı yordu orda
Tugbadabak-1 Dilekcnkn Muayne oduum doktor bu hafta da bekle dedi şimdi nst deyim sancı vs bişi yok 41 beklicem benngaliba 😭😭
Tugbadabak-1 Dilekcnkn sen naptın sancin falan başladı mı çok var mı ne zaman doğuma aliyolar belli mi
Dilekcnkn Cinarsmom21 Evet canım oldu yaa 17:37 ‘de aldım kucağıma oğlumu çok şükür darısı bekleyenlerin başına inşallah
Dilekcnkn Tugbadabak-1 İyiyim kuzum yaa allah razı olsun saat 17:37’de doğumun oldu şükür darısı bekleyenlerin başına inşallah 🤲🏻