Dilekcnkn Tugbadabak-1 Evett şu an yatışım yapıldı 1 cm açıklık var ama diğer doğumlardan kaynaklı kalan dediler daha sonra gelip fitil koycaklar şu an nst bağlıyım çok heyecanlıyım ayy birde yatamadım son dakika uykuda kaldım ya😂😂
yalibebekveannesi Dilekcnkn ay canım seni her doguramiyorum postlarinda görüyorum haber edin lütfen ve bana da dua edin yarın doktora gidicem eğer yarina kadar gelmezse suni sancı verecek ondan da çok korkuyorum dua edin bende bugün gideyim
Dilekcnkn Tugbadabak-1 Yok yok bak ilk kez benimde sancım çıkıyor nst de 😂😂hiç umudum yoktu ama bir kere bile vazgeçmedim bende
Dilekcnkn Tugbadabak-1 Valla 50 falan oldu şimdi arada oluyor kasılmalar tatlı birşeyler yedim tekrar bağlandım fitili koydular ama henüz sancı gelmedi daha beklemedeyiz 😂😂
Dilekcnkn Tugbadabak-1 bakalım sana ne diycekler vallahi bu rahatlığım bana kötü sancı olarak geri dönecek 😂 eşim de yanımda yatıyor vasıfsız eleman 😂😂
Dilekcnkn yalibebekveannesi Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım . Şu an hala düzensiz sancılarım var ve az yani birazdan pilates yürüyüş falan yapıcam bakalım fitil koydular ama ne zaman etkisi başlar bilmiyorum
Leylaakcay @Dilekcnkn kız sen, naptın doğurdunmu🙈🙈🙈 ayy bugun ne kadar post gördüm doğurdum doğuracam doğuramıyorum diye 🙈🙈🙈🙈😍 bizlere de dua edinnj🐱
Dilekcnkn Leylaakcay Aynen bende gördüm valla şu an hastahanedeyim canım fitil koydular 1 cm açıklığım vardı sancılarım az ve düzensiz çıkıyor bekliyoruz öylee
yalibebekveannesi Dilekcnkn nasıl oldun canım varmi bir gelişme. Sabah benim çok yoğun kıvamlı beyaz hafif sarimsıya kaçan akintim geldi de aklım karıştı acaba nişan mı diue
Tugbadabak-1 Dilekcnkn Muayne oduum doktor bu hafta da bekle dedi şimdi nst deyim sancı vs bişi yok 41 beklicem benngaliba 😭😭
Dilekcnkn yalibebekveannesi Valla hafif hafif başladı sancılar yaa batıyor böyle kalçadan , bazıları nişanın sarı renkte de olabilceğini söylüyor ama yinede doktora söylemekte fayda var tabi
Aygum yalibebekveannesi o bendede iki gün önce oldu. Araşdırdım internetden hormon artış nedeniyle geldiyi yazı yordu orda
yalibebekveannesi Dilekcnkn özel hastaneye gitmiyorum işte canım ya devlet e gidiyorum o da malum kadın hangi bi hastasına numarasını versin sizce ne yapmam gerekiyor gitsem mi ki hastaneye
Dilekcnkn yalibebekveannesi Hareketlerini takip et , birde sancın var mı ona bak duruma göre git ama benim bildiğim nişan pembe veya kahverengi akıntı şeklinde oluyor